Stránka je určena studentům ZČU v Plzni. Nejste-li studentem ZČU, hledané informace naleznete spíše v HelpCentru.
Základní informace IS/STAG pro studenty ZČU
Informační systém studijní agendy ZČU (dále jen IS/STAG) slouží predevším k evidenci a správě:
- studijních programů, jejich oborů, plánů a předmětů
- studentů, jejich registrací na předměty (rozvrhů) a zkoušek, známek, studovaných oborů
- místností a jejich rozvrhů
Uživatelské rozhraní IS/STAG je tvořeno klientskými aplikacemi dvojího druhu:
- webovým portálem - je přístupný webovým prohlížečem, aplikace jsou v něm organizovány do souvisejících celků na záložkách a podstránkách. Portál je intuitivní a pokrývá všechny funkce IS/STAG využitelné nejen studenty. Navíc na jednom místě kromě aplikací IS/STAG naleznou důležité informační zdroje ZČU, například Courseware. Vyučující, studijní referentky, ECTS koordinátoři a další mají své informace dostupné podle oprávnění.
- nativním klientem pro OS Windows - tato aplikace je nyní určena pouze pro uživatele z řad zaměstnanců studijních oddělení, kateder, rozvrhářů, vyučujících a dalších uživatelů spravujících data a provozní procesy studijní agendy ZČU. Studenti se zde již nepřihlásí.
Helpcentrum IS/STAG
Veškeré nápovědy a návody ke všem aplikacím systému IS/STAG jsou veřejně přístupné na stránkách Helpcentra IS/STAG. Sem vedou odkazy nápověd přímo z webových aplikací, obsah lze procházet také s využitím rozcestníku.
Řešení problémů s IS/STAG
Pokud narazíte na problém při používání IS/STAG, zvažte, zda se jedná o chybu v datech, či o technickou závadu aplikace. S technickými problémy se obraťte na adresu helpdesk@zcu.cz, nebo hlaste problém zde. S datovými problémy se obraťte na svou fakultu viz: zkratka-fakulty@service.zcu.cz. Pokud celá portálová aplikace nepoběží, podívejte se nejprve na stránku uživatelské podpory, zda neprobíhá právě plánovaná odstávka systému kvůli údržbě.
U požadavku uvádějte:
- popis problému
- co systém hlásil za chybové hlášení ("ORA:00401 ve skříni je tma")
- v jaké aplikaci byl problém zaznamenán
- své uživatelské jméno (NIKDY nepište své heslo!!)
- kdy k problému došlo (22.4.2010 14:10 (cca))